z mojich skusenosti su nakresy na bergsteigen obcas nadhodnotene. odporucam thomasbehm.at, ma tam topa vybranych ciest, s ustalenou/zmenenou klasifikaciou. tie mi s realitou sedia viac.
Schwazer bruder
17.08.2011 08:58:40
-
a neviem kde si zobral ze tie posledne 3 dlzky su v 6-7 stupni, ked su to tri 7-/7+ ky, liezli ste ich vobec?
Schwazer bruder
17.08.2011 10:13:16
-
Sprievodca pre hollental udava 8-/8 a kedze medzistupienky riesim od 9tok Tak je to pre mna lahsia osma, ale ked kvoli tomu nemas spavat Tak Nech je to aj 7+ mne je to jedno nemam s tym problem.
Schwazer bruder
17.08.2011 10:19:01
-
Sprievodca pre hollental udava 8-/8 a kedze medzistupienky riesim od 9tok Tak je to pre mna lahsia osma, ale ked kvoli tomu nemas spavat Tak Nech je to aj 7+ mne je to jedno nemam s tym problem.
Schwazer bruder
17.08.2011 10:58:18
- A:K:L man
Liezol som to tri krat tak si myslim ze nakres a obtiaznosti na stranke autora cesty T.Behma sedia. Ked chces 8-/8 daj si vedlajsu Nebulu Frost ... Skor mi neda spat ci ste liezli aj 3 posledne dlzky?
ak je toto tvoj najvaci problem, tak ti gratulujem ;-)
Schwazer bruder
17.08.2011 11:43:14
- A:K:L man
ANO !<br />\r\nAle to nie je moj problem ale Problem slovenskeho horolezectva: ked niekto tvrdi ze nieco vyliezol a v skutocnosti to NEvyliezol, ked niekto tvrdi ze to vyliezol volne a v skutocnosti to NEvyliezol volne, ked niekto tvrdi ze to vyliezol OS a pritom to vyliezol AF, ked niekto tvrdi ze bol na vrchole a v skutocnosti bol 100m pod nim...<br />\r\n<br />\r\nA ja gratulujem tebe ze si musis davat do denicka miesto mena otazniky!<br />\r\n
:-) az taky problem to nie je, mame tu nastastie jedneho skveleho revizora, ktory ma za tie stovky roky lezenia dokonale nakalibrovany cit pre klasifikovanie ciest od 5+ do 9, takze nas smrtelnikov vzdy usmerni. Pozri, babrat sa v sestkach uz samo o sebe slovenskemu lezeniu nepomoze...chod verejne zrevizovat starsich borcov co lezu v horach stupen napr 9+ az 10-. Napis o tom poriadny clanok, je to tvoj nazor nikto ti ho nevezme,..o styloch prelezu ,o moralke, o obtiaznostiach. Mna by to osobne zaujimalo... a nie takto kazdy tyzden aspon raz urazat, demotivovat a zhadzovat mladych lezcov. Tam budes mat seberovnych a verim, ze ani oni ti neostanu nic dlzny.
Ked niekto ojebava, tak treba zdrbat toho, co na to upozorni? Keby si Lukas za svojim prelezom stal, tak by si ho z dennicka nevymazal (pokial si pamatam mal tam OS). Cesta ma 12 dlzok a 3 ani neliezol. Ked uz pre neho ta cesta ani obtiaznost vobec nic neznamena, pretoze lezie kurva vysoke cisla, tak nech si ju radsej s tymto stylom ani nepise.
OS som tam nemal mal som tam rozpisane dlzky ako som ich preliezol a chybala mi pośledna dlzka, kvoli ktorej sa tam ani nehodlam vratit. Zapis som urobil pre seba lebo pre seba aj leziem. howk
Uz serte na to dobre napisal som svoj nazor na tu cestu podla mna je nelogicke to rozdelenie, tak som to sj bral ospravedlnujem sa holentalskemu guruovi ze som sa ho tym dotkol. podstatnu cast cesty som presiel tak som si to tak aj zapisal, viacdlzky leziem pre radosti lebo niekedy chut na pucenie v atletickych cestach nemam a chcem proste zralaxovat v dlhších cestach preto si vyberam aj 7 aj 8- aj ked pre mna toto cislo hodnotu nema. Staci? Som skalkar ktorý si občas ide oddychnut do viacdlzok...a poznačí si ktoru cestu som isiel a mam v pazi.
suhlasim s davidom. <br />\r\no nic tu nejde, kazdy si pise dennik pre seba... nikto z toho nezije... nikto tymto vykonom neprelomil ziadne svetove latky (ako pisal tak ani svoje)... vsetko uviedol v poznamke... neni co riesit... <br />\r\nked tu chcete riesit kazdy prelez tak rovno zrusme celu lezecku komunitu, lebo zachvilku sa tu vsetci pobiju!<br />\r\n<br />\r\nps:napis svoj nazor alebo uvahu do blogu/clanku, ked mas potrebu furt ludi kontrolovat... a mozno aj sam uvidis ze to nikoho nezaujima!
Chlapci neklamte sami seba že dennicek si zapisujes len pre seba to si píš doma do zosita a nikto tá na chyby a nepresnosti nebude upozorňovať .nechápem prečo Vám tak vadí keď niekto niekoho upozorni že je niečo inak ako napísal.
Keby na styl kazdy sral, potom by to pekne vyzeralo. Keby ste na skalke vyliezli nejaku 20 metrovu dardu a poslednych 5 metrov by ste vynechali tak ste to vyliezli? Asi nie, ze? To predsa nie je ospravedlnenie, ze ved je to lahke alebo ze leziem cislo X a to je len X-4, tak to ani vlastne liezt netreba. Ten usek proste k ceste patri. Nikto so slovenskych lezcov ziadne svetove latky neprelomil, ani Repcik svojim 9a, ale paci sa mi jeho pristup, ked zdokumentoval neuspesny prelez Bellavisty.
Tych 30 metrov ste mohli prejst naviazani, to uz je len vyhovorka. To je Tvoja volba, ze sa na to vyseries/nevyseries, ale v kazdom pripade to nevylezies.
Pocuvaj Zavaky, tebe som napisal ze ked som liezol O sole mio pred 25 rokmi tak mi obtiaznost 6b+ sedela, nic viac. Koho som revizoroval? Urazat a znevazovat si ma potom zacal ty! Ked niekto zacne O*************T v sestkach skonci s ojebavanim v osemtisovkach. A takisto Lukas, ked som mu napisal ze to nie je osmicka (inkriminovanu dlzku so liezol 5x OS) tak ma zacal urazat on. Staci si to pozorne precitat. A az potom som nadobudol dojem ze zaver cesty im usiel. A miesto aby to hned priznal, zacal robit zomna k.<br />\r\nA nemam problem poukazat ani na 8a borcov napr: Riso a Camilloto Pelesier... Ak si myslis ze poukazat ze nieco NESEDI je urazanie, demotivovanie a zhadzovanie tak sa nemam uz s tebou o com bavit. Ale kazdopadne sa nenecham urazat ja!
ee, mas taky podryvacny styl, vytahujes na ludi vulgarizmy nazyvas ich Ojeb....kmy, si neskutocne pohotovy pokial sa niekto pomyli alebo napise podla teba nieco chybne ... vsetko sa da povedat inac, vysvetlit, pomoct, usmernit, pochvalit. Inac skopiruj mi jedinu vetu kde som ta predtym urazil ja, ovsem okrem poslednej ustipacnej o revizorovi z tejto diskusie, ale uz si si pytal :-) ..vela stastia Jano...ale toto urcite lezeckej komunite, ktora je tu uz beztak slaba nepomoze. Radsej ich zober do Tatier vylez si s nimi na striedacku nejaku sedmicku a neries ci netrafili nastupovu dlzku za VI ale len za IV+. NA SLOVENSKU nie je klucovy problem OJEBAVANIE (ved tu sa ledva lezu 8cecka), ale to, ze tu nieje ziadna podpora a propagacia a to ani zo strany rovnakej krvnej skupiny-lezcov. Lebo na Slovensku je vacsinou hrdinstvo ked dakoho zjebes za to ze si vedie dennicek, ze napise "trapny"clanok, alebo ze nadhodnoti cestu. (pokial by ju zhodil...bol by ovela vacsi king bez ohladu na skutocnost) Bohuzial!!
Kiez by som sa dockal na Slovensku doby, ked si kazdy pise naozaj to, co preliezol a stylom, ktorym to preliezol... Nie polovicne cesty ako prelez, AF ako OS, 8 namiesto 7... Jano to sice nazval "ojebom", ale podstata je rovnaka, a hlavne klamete sami seba chlapci. Nevsimol som si, ze by Jano zjebal kazdeho, kto ma dennicek alebo napise clanok, ale naozaj upozornil na to, ze ten konkretny prelez nesedi (a co som si vsimol, pise komentare iba k cestam, ktore liezol, takze o tom ma sajn). Lezci nie su krestanska mladez, tak naco si davat servitku pred usta.<br />\r\n
Prosim ta pekne ked niekto tvrdi ze cestu vyliezol ale ju nevyliezol/nedoliezol tak to je co? Kde si ma urazil? Tu:"ma nezaujimaju, ani tvoje roky lezenia ani tvoja obtiaznosti" Si myslis ze ked niekto ma vylezene 2 cesty v danej lokalite vie lepsie posudit obtiaznost ako niekto kto ich ma 200?<br />\r\nA prosim napis ty koho som ja prvy z voleja urazil? Koho som zjebal ze si vedie dennicek? Koho som zjebal ze napisal trapny clanok? Koho som zjebal ze nadhodnotil cestu? Ked chces podporu a propagaciu obrat sa na Jamesackych bosov, ty su za to co tu je zodpovedny. Ja kludne zoberem hocikoho do velkej steny (alebo on mna?), ale zasadne neleziem na striedacku, jednu cestu taham ja druhu ty, potom nemusim riesit macko-psove styly "team" prelezov. Ked mas zaujem niekam udriet, mail mas zatial si sa neozval...
Schwazer bruder
17.08.2011 11:49:08
-
A este jeden skvost z jamesackej stranky: "kto čo nahlási, tomu budeme veriť v duchu toho krásneho a dôležitého horolezeckého a jamesáckeho pravidla, že podať plnú a pravdivú informáciu o výstupe je základom našej horolezeckej etiky. "
Kamo Ty mas asi hemoroidy to by vysvetlovalo tvoje reakcie na climbe;) no nic vysvetlim asi si mohol spat. Tato cesta je rozdelena ja eve casti klucova prva a za zostupovkou druha s dlzkami 6+,7+,7- tahorna cast sa sa vyliezt aj samostatne po vystupe zostupovkou. (Unlogisch aber gut) pre bliziacu sa burku sme posledny usek nesli ale Muslim ze by ma ta 7- isto nezaskocila kedze uz leziem aj 5+. Kludne si to vymazem AK tu nad tym chces dalej masturbovat. Howg . Pis on juu ;)
To Ti kto povedal, ze cesta je rozdelena na 2 casti, ktore sa lezu samostatne? To je dake divne, nemyslis? Povystupe "zostupovkou" sa lezie samostatne snad iba Stadlwandgrat, ktory ale je tiez krajsie liezt spolu s Richterwegom. Bez vylezenia headwallu si vyliezol velke hovno a este sa tym chvalis. A obhajujes to tym, ze lezies vacsie cisla. Nabuduce si to vylez komplet.
Ok posledna reakcia lebo uz ma to nebavi. Podla mna ked dolezies na vezu kde sa musis odviazat pobalit zliezt vezu a presunut sa niekolko 10 m pod inu vezu a hladat tam nastup at to podla moiho nazoru rozdelena cesta je. Takisto mi vadila trava po pas a stromy v udajne 6-7 dlzkach ale som len skalkar Tak co. Tie prve 4 dlzky boli pekne takze hovnom by som to nenazval. 8- je pre mna uplne bezcenny vystup Tak som si to poznacil aby som vedel co som liezol Nie aby som sa chvalil pretoze absolutne nieje cim.
Ved to mas v sprievodcovi, ze je tam rampa. Ked Ti je 8- bezcenne, naco potom taku cestu lezies, nechapem, mal si sa presunut kusok vedla a dat si Das Auge des Satans alebo Oger, tieto cesty by sa hodili k Tvojej lezeckej kvalite, ked uz lezies take velke cisla.
Asi najlepsie urobis ked sa na tie velke steny vybodnes a radsej pojdes si dat do Vertiga nejaky miestny 7c+ bulder. A mozes sa nam potom chvalit. Nehnevaj sa ale si neskutocne trapny.
Pocuvaj ty K*******T, najprv nas tu o*******s ze si nieco vyliezol a ked vysvitne ze si to nedoliezol - nevyliezol tak tu hras vulgarneho machra. Ked si to niekedy pojdes "doliezt" tak aby ta ta predposledna dlzka 7+ neprekvapila, lebo to nie je Adlizgraben!<br />\r\n<br />\r\nJan Horvath aka A:K:L
nechcem sa vam do tejto peknej debaty starat, ale cesta ma 12 dlzok, posledne tri dlzky su okrem ineho pekne, predposledna je 7+ (citaj pozorne, pluska) a nie je ani nahodou zadarmo... tvrdit ze mam vylezenu cestu na OS bez poslednych 3 dlzok mi pride divne. <br />\r\nAle kazdeho vec, piiis. <br />\r\n
ach so: posledný úsek - po slovensko-lezecky = posledná dĺžka?!? Sorry až teraz som zistil že komunikujem z lezcom čo má dokopy vylezené až 2 (pardón už iba jednu) viacdĺžkovú cestu v kariére (denníčku).
No co uz po dlhsom case zacinam opat s viacdlzkami;)
Schwazer bruder
17.08.2011 13:49:04
- A:K:L man
Nic si nevyriesil, len ked sa budes nabuduce prezentovat, tak ti mozno nebudu vsetci verit. Ja urcite teda nie, ale to je uplne nepodstatne. A pozorne citaj ty: 11.sl. üble Plattenstelle 7+
Nemam v umysle niekoho klamat pretoze mi o nic nejde som priemerny lezec ktory lezie na priemernej urovni takze z lezenia okrem radosti nemam nic. Kto so mnou niekedy liezol alebo ma videl ako lezem Nech posudi ci osieram tebe to nenalezi. S touto cestou to bolo ako to bolo napisane dal som si do dennicka iritovalo to Tak som to vymazal. Kvoli 30 m za 6-7 mf.
Schwazer bruder
16.08.2011 23:08:47neviem kde si zobral tu 8 icku ked je to 7+ pardon jedna dlzka 7+/8- vid: http://thomasbehm.at/pics/topos_sb/toposchneeberg8-2_medium.jpg
Re: Schwazer bruder
18.08.2011 10:54:36http://www.bergsteigen.at/de/touren.aspx?ID=254
Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 12:12:46z mojich skusenosti su nakresy na bergsteigen obcas nadhodnotene. odporucam thomasbehm.at, ma tam topa vybranych ciest, s ustalenou/zmenenou klasifikaciou. tie mi s realitou sedia viac.
Schwazer bruder
17.08.2011 08:58:40a neviem kde si zobral ze tie posledne 3 dlzky su v 6-7 stupni, ked su to tri 7-/7+ ky, liezli ste ich vobec?
Schwazer bruder
17.08.2011 10:13:16Sprievodca pre hollental udava 8-/8 a kedze medzistupienky riesim od 9tok Tak je to pre mna lahsia osma, ale ked kvoli tomu nemas spavat Tak Nech je to aj 7+ mne je to jedno nemam s tym problem.
Schwazer bruder
17.08.2011 10:19:01Sprievodca pre hollental udava 8-/8 a kedze medzistupienky riesim od 9tok Tak je to pre mna lahsia osma, ale ked kvoli tomu nemas spavat Tak Nech je to aj 7+ mne je to jedno nemam s tym problem.
Schwazer bruder
17.08.2011 10:58:18Liezol som to tri krat tak si myslim ze nakres a obtiaznosti na stranke autora cesty T.Behma sedia. Ked chces 8-/8 daj si vedlajsu Nebulu Frost ... Skor mi neda spat ci ste liezli aj 3 posledne dlzky?
Re: Schwazer bruder
17.08.2011 11:16:04ak je toto tvoj najvaci problem, tak ti gratulujem ;-)
Schwazer bruder
17.08.2011 11:43:14ANO !<br />\r\nAle to nie je moj problem ale Problem slovenskeho horolezectva: ked niekto tvrdi ze nieco vyliezol a v skutocnosti to NEvyliezol, ked niekto tvrdi ze to vyliezol volne a v skutocnosti to NEvyliezol volne, ked niekto tvrdi ze to vyliezol OS a pritom to vyliezol AF, ked niekto tvrdi ze bol na vrchole a v skutocnosti bol 100m pod nim...<br />\r\n<br />\r\nA ja gratulujem tebe ze si musis davat do denicka miesto mena otazniky!<br />\r\n
Re: Schwazer bruder
18.08.2011 10:20:59:-) az taky problem to nie je, mame tu nastastie jedneho skveleho revizora, ktory ma za tie stovky roky lezenia dokonale nakalibrovany cit pre klasifikovanie ciest od 5+ do 9, takze nas smrtelnikov vzdy usmerni. Pozri, babrat sa v sestkach uz samo o sebe slovenskemu lezeniu nepomoze...chod verejne zrevizovat starsich borcov co lezu v horach stupen napr 9+ az 10-. Napis o tom poriadny clanok, je to tvoj nazor nikto ti ho nevezme,..o styloch prelezu ,o moralke, o obtiaznostiach. Mna by to osobne zaujimalo... a nie takto kazdy tyzden aspon raz urazat, demotivovat a zhadzovat mladych lezcov. Tam budes mat seberovnych a verim, ze ani oni ti neostanu nic dlzny.
Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 12:47:27Ked niekto ojebava, tak treba zdrbat toho, co na to upozorni? Keby si Lukas za svojim prelezom stal, tak by si ho z dennicka nevymazal (pokial si pamatam mal tam OS). Cesta ma 12 dlzok a 3 ani neliezol. Ked uz pre neho ta cesta ani obtiaznost vobec nic neznamena, pretoze lezie kurva vysoke cisla, tak nech si ju radsej s tymto stylom ani nepise.
Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 13:04:43OS som tam nemal mal som tam rozpisane dlzky ako som ich preliezol a chybala mi pośledna dlzka, kvoli ktorej sa tam ani nehodlam vratit. Zapis som urobil pre seba lebo pre seba aj leziem. howk
Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 13:17:12Uz serte na to dobre napisal som svoj nazor na tu cestu podla mna je nelogicke to rozdelenie, tak som to sj bral ospravedlnujem sa holentalskemu guruovi ze som sa ho tym dotkol. podstatnu cast cesty som presiel tak som si to tak aj zapisal, viacdlzky leziem pre radosti lebo niekedy chut na pucenie v atletickych cestach nemam a chcem proste zralaxovat v dlhších cestach preto si vyberam aj 7 aj 8- aj ked pre mna toto cislo hodnotu nema. Staci? Som skalkar ktorý si občas ide oddychnut do viacdlzok...a poznačí si ktoru cestu som isiel a mam v pazi.
Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 13:43:07suhlasim s davidom. <br />\r\no nic tu nejde, kazdy si pise dennik pre seba... nikto z toho nezije... nikto tymto vykonom neprelomil ziadne svetove latky (ako pisal tak ani svoje)... vsetko uviedol v poznamke... neni co riesit... <br />\r\nked tu chcete riesit kazdy prelez tak rovno zrusme celu lezecku komunitu, lebo zachvilku sa tu vsetci pobiju!<br />\r\n<br />\r\nps:napis svoj nazor alebo uvahu do blogu/clanku, ked mas potrebu furt ludi kontrolovat... a mozno aj sam uvidis ze to nikoho nezaujima!
Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 14:03:39Chlapci neklamte sami seba že dennicek si zapisujes len pre seba to si píš doma do zosita a nikto tá na chyby a nepresnosti nebude upozorňovať .nechápem prečo Vám tak vadí keď niekto niekoho upozorni že je niečo inak ako napísal.
Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 14:15:38Keby na styl kazdy sral, potom by to pekne vyzeralo. Keby ste na skalke vyliezli nejaku 20 metrovu dardu a poslednych 5 metrov by ste vynechali tak ste to vyliezli? Asi nie, ze? To predsa nie je ospravedlnenie, ze ved je to lahke alebo ze leziem cislo X a to je len X-4, tak to ani vlastne liezt netreba. Ten usek proste k ceste patri. Nikto so slovenskych lezcov ziadne svetove latky neprelomil, ani Repcik svojim 9a, ale paci sa mi jeho pristup, ked zdokumentoval neuspesny prelez Bellavisty.
Re: Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 14:26:29Keby som mal cestu kde po dolezeni 20 m sa musim odviazat prejst pod inu vezu naviazat a vyliezt pokracovanie Tak sq na to vyseriem.
Re: Re: Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 14:31:20Tych 30 metrov ste mohli prejst naviazani, to uz je len vyhovorka. To je Tvoja volba, ze sa na to vyseries/nevyseries, ale v kazdom pripade to nevylezies.
Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 14:51:07Asi podla množstva komentov to ludi zaujíma...
Re: Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 16:06:44Asi podla mnozstva komentujucich (a obsahu prispevkov) to zaujima presne jedneho.
Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 14:38:14Pocuvaj Zavaky, tebe som napisal ze ked som liezol O sole mio pred 25 rokmi tak mi obtiaznost 6b+ sedela, nic viac. Koho som revizoroval? Urazat a znevazovat si ma potom zacal ty! Ked niekto zacne O*************T v sestkach skonci s ojebavanim v osemtisovkach. A takisto Lukas, ked som mu napisal ze to nie je osmicka (inkriminovanu dlzku so liezol 5x OS) tak ma zacal urazat on. Staci si to pozorne precitat. A az potom som nadobudol dojem ze zaver cesty im usiel. A miesto aby to hned priznal, zacal robit zomna k.<br />\r\nA nemam problem poukazat ani na 8a borcov napr: Riso a Camilloto Pelesier... Ak si myslis ze poukazat ze nieco NESEDI je urazanie, demotivovanie a zhadzovanie tak sa nemam uz s tebou o com bavit. Ale kazdopadne sa nenecham urazat ja!
Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 14:42:01Aj ja chcem liezt jednu dlzku 5krat OS!
Re: Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 14:45:24Asi chcel napisat 1x OS a 4xRP, no boze.
Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 15:05:28ee, mas taky podryvacny styl, vytahujes na ludi vulgarizmy nazyvas ich Ojeb....kmy, si neskutocne pohotovy pokial sa niekto pomyli alebo napise podla teba nieco chybne ... vsetko sa da povedat inac, vysvetlit, pomoct, usmernit, pochvalit. Inac skopiruj mi jedinu vetu kde som ta predtym urazil ja, ovsem okrem poslednej ustipacnej o revizorovi z tejto diskusie, ale uz si si pytal :-) ..vela stastia Jano...ale toto urcite lezeckej komunite, ktora je tu uz beztak slaba nepomoze. Radsej ich zober do Tatier vylez si s nimi na striedacku nejaku sedmicku a neries ci netrafili nastupovu dlzku za VI ale len za IV+. NA SLOVENSKU nie je klucovy problem OJEBAVANIE (ved tu sa ledva lezu 8cecka), ale to, ze tu nieje ziadna podpora a propagacia a to ani zo strany rovnakej krvnej skupiny-lezcov. Lebo na Slovensku je vacsinou hrdinstvo ked dakoho zjebes za to ze si vedie dennicek, ze napise "trapny"clanok, alebo ze nadhodnoti cestu. (pokial by ju zhodil...bol by ovela vacsi king bez ohladu na skutocnost) Bohuzial!!
Re: Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 15:28:38Kiez by som sa dockal na Slovensku doby, ked si kazdy pise naozaj to, co preliezol a stylom, ktorym to preliezol... Nie polovicne cesty ako prelez, AF ako OS, 8 namiesto 7... Jano to sice nazval "ojebom", ale podstata je rovnaka, a hlavne klamete sami seba chlapci. Nevsimol som si, ze by Jano zjebal kazdeho, kto ma dennicek alebo napise clanok, ale naozaj upozornil na to, ze ten konkretny prelez nesedi (a co som si vsimol, pise komentare iba k cestam, ktore liezol, takze o tom ma sajn). Lezci nie su krestanska mladez, tak naco si davat servitku pred usta.<br />\r\n
Zavakymu
18.08.2011 15:43:02Prosim ta pekne ked niekto tvrdi ze cestu vyliezol ale ju nevyliezol/nedoliezol tak to je co? Kde si ma urazil? Tu:"ma nezaujimaju, ani tvoje roky lezenia ani tvoja obtiaznosti" Si myslis ze ked niekto ma vylezene 2 cesty v danej lokalite vie lepsie posudit obtiaznost ako niekto kto ich ma 200?<br />\r\nA prosim napis ty koho som ja prvy z voleja urazil? Koho som zjebal ze si vedie dennicek? Koho som zjebal ze napisal trapny clanok? Koho som zjebal ze nadhodnotil cestu? Ked chces podporu a propagaciu obrat sa na Jamesackych bosov, ty su za to co tu je zodpovedny. Ja kludne zoberem hocikoho do velkej steny (alebo on mna?), ale zasadne neleziem na striedacku, jednu cestu taham ja druhu ty, potom nemusim riesit macko-psove styly "team" prelezov. Ked mas zaujem niekam udriet, mail mas zatial si sa neozval...
Schwazer bruder
17.08.2011 11:49:08A este jeden skvost z jamesackej stranky: "kto čo nahlási, tomu budeme veriť v duchu toho krásneho a dôležitého horolezeckého a jamesáckeho pravidla, že podať plnú a pravdivú informáciu o výstupe je základom našej horolezeckej etiky. "
Schwazer bruder
17.08.2011 13:14:56Kamo Ty mas asi hemoroidy to by vysvetlovalo tvoje reakcie na climbe;) no nic vysvetlim asi si mohol spat. Tato cesta je rozdelena ja eve casti klucova prva a za zostupovkou druha s dlzkami 6+,7+,7- tahorna cast sa sa vyliezt aj samostatne po vystupe zostupovkou. (Unlogisch aber gut) pre bliziacu sa burku sme posledny usek nesli ale Muslim ze by ma ta 7- isto nezaskocila kedze uz leziem aj 5+. Kludne si to vymazem AK tu nad tym chces dalej masturbovat. Howg . Pis on juu ;)
Re: Schwazer bruder
17.08.2011 23:53:18To Ti kto povedal, ze cesta je rozdelena na 2 casti, ktore sa lezu samostatne? To je dake divne, nemyslis? Povystupe "zostupovkou" sa lezie samostatne snad iba Stadlwandgrat, ktory ale je tiez krajsie liezt spolu s Richterwegom. Bez vylezenia headwallu si vyliezol velke hovno a este sa tym chvalis. A obhajujes to tym, ze lezies vacsie cisla. Nabuduce si to vylez komplet.
Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 07:11:26Ok posledna reakcia lebo uz ma to nebavi. Podla mna ked dolezies na vezu kde sa musis odviazat pobalit zliezt vezu a presunut sa niekolko 10 m pod inu vezu a hladat tam nastup at to podla moiho nazoru rozdelena cesta je. Takisto mi vadila trava po pas a stromy v udajne 6-7 dlzkach ale som len skalkar Tak co. Tie prve 4 dlzky boli pekne takze hovnom by som to nenazval. 8- je pre mna uplne bezcenny vystup Tak som si to poznacil aby som vedel co som liezol Nie aby som sa chvalil pretoze absolutne nieje cim.
Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 08:12:37Keby si to liezol v zime, liezol by si to v tricku a nemusel si sa jebat cez tu dzunglu.
Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 08:17:33Ved to mas v sprievodcovi, ze je tam rampa. Ked Ti je 8- bezcenne, naco potom taku cestu lezies, nechapem, mal si sa presunut kusok vedla a dat si Das Auge des Satans alebo Oger, tieto cesty by sa hodili k Tvojej lezeckej kvalite, ked uz lezies take velke cisla.
Re: Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 08:53:45Asi najlepsie urobis ked sa na tie velke steny vybodnes a radsej pojdes si dat do Vertiga nejaky miestny 7c+ bulder. A mozes sa nam potom chvalit. Nehnevaj sa ale si neskutocne trapny.
Re: Re: Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 13:38:07A je to tu. Niekto ma komplexy, ze ho v hale prelezie hociaky sestkovy mantak a vyzuruje sa po internete. :D:D:D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schwazer bruder
18.08.2011 14:17:45Teba prelezie každý v hale aj vonku, Ty pózer.
Schwazer bruder
17.08.2011 13:27:07Pocuvaj ty K*******T, najprv nas tu o*******s ze si nieco vyliezol a ked vysvitne ze si to nedoliezol - nevyliezol tak tu hras vulgarneho machra. Ked si to niekedy pojdes "doliezt" tak aby ta ta predposledna dlzka 7+ neprekvapila, lebo to nie je Adlizgraben!<br />\r\n<br />\r\nJan Horvath aka A:K:L
Schwazer bruder
17.08.2011 13:35:47Pocuj citaj pozorne len 7minuska. Ale vyriesil som problem slovenskeho horolezectva;)
Re: Schwazer bruder
17.08.2011 13:41:21nechcem sa vam do tejto peknej debaty starat, ale cesta ma 12 dlzok, posledne tri dlzky su okrem ineho pekne, predposledna je 7+ (citaj pozorne, pluska) a nie je ani nahodou zadarmo... tvrdit ze mam vylezenu cestu na OS bez poslednych 3 dlzok mi pride divne. <br />\r\nAle kazdeho vec, piiis. <br />\r\n
Re: Re: Schwazer bruder
17.08.2011 13:52:10Nepisal som ze Mam cestu vylezenu OS len niektore dlzky a poedna dlzka je 7- ...koncim
Re: Re: Re: Schwazer bruder
17.08.2011 14:12:01ach so: posledný úsek - po slovensko-lezecky = posledná dĺžka?!? Sorry až teraz som zistil že komunikujem z lezcom čo má dokopy vylezené až 2 (pardón už iba jednu) viacdĺžkovú cestu v kariére (denníčku).
Re: Re: Re: Re: Schwazer bruder
17.08.2011 14:15:21No co uz po dlhsom case zacinam opat s viacdlzkami;)
Schwazer bruder
17.08.2011 13:49:04Nic si nevyriesil, len ked sa budes nabuduce prezentovat, tak ti mozno nebudu vsetci verit. Ja urcite teda nie, ale to je uplne nepodstatne. A pozorne citaj ty: 11.sl. üble Plattenstelle 7+
Schwazer bruder
18.08.2011 12:58:12Sick heil!
Sick heil!
18.08.2011 14:09:05ma video?
Re: Sick heil!
18.08.2011 14:22:22Mam z poslednej dlzky :)))
Re: Re: Sick heil!
18.08.2011 14:35:42Teba asi netrapi, ze ostatnych svojim dennickom o******s, ze? A este si robis p**u z tych, ktori na ten Tvoj o**b upozornia?
Re: Re: Re: Sick heil!
18.08.2011 15:21:05Nemam v umysle niekoho klamat pretoze mi o nic nejde som priemerny lezec ktory lezie na priemernej urovni takze z lezenia okrem radosti nemam nic. Kto so mnou niekedy liezol alebo ma videl ako lezem Nech posudi ci osieram tebe to nenalezi. S touto cestou to bolo ako to bolo napisane dal som si do dennicka iritovalo to Tak som to vymazal. Kvoli 30 m za 6-7 mf.
Re: Re: Re: Re: Sick heil!
18.08.2011 15:27:27Tu radost ti este treba nejako zobrat.
Re: Re: Re: Re: Re: Sick heil!
18.08.2011 15:43:42To mi nevezme nikto ;)
Schwazer bruder
18.08.2011 15:12:19Pre neverejne prelezy a osobnu evidenciu prelezov pri zachovani moznosti sledovat trebars osobne statistiky mame knoflik \'neverejny\'.