2.kolo SP mládeže

  • 12.4.2008 sa v Zlatých Moravciach uskutoční 2.kolo slovenského pohára mládeže. Do sú?aže je možné zapoji? sa v troch vekových kategóriach. Ste srdečne pozvaní.

 
 

Caption of the figure above.


Prihlášky posielajte na adresu :  sumny@tekov.sk 

 

Komentáre (27)

2.kolo SP mládeže

27.03.2008 14:14:23
- hk zlate moravce

uvedena webova stranka klubu zlate moravce nie je platna a nenajdete tam ziadne info o pretekoch.

Re: 2.kolo SP mládeže

27.03.2008 23:19:14

kedze webova stranka nebola platna, tak som ju stiahla

2.kolo SP mládeže

27.03.2008 20:11:37
- Pardál

V Bystrici na Pavukovi bola aj kategoria do 10 rokov. Tu sa nebude vyhlasovať? Pardál

2.kolo SP mládeže

28.03.2008 12:06:25
- Peter

Tieto veci sa budu riesit stale na kazdych pretekoch? Mame predsa novovymenovanu pretekarsku komisiu a komisiu mladeze, ktore by v kategoriach mohli konecne urobit poriadok!

Re: 2.kolo SP mládeže

31.03.2008 12:59:53

Problem je v tom, ze pre 3 pretekarky v kategorii do 10 rokov je naozaj trosku nesystemove otvarat vlastnu kategoriu. co sa tyka chalanov ktorych je tam rovnako ako chalanov do 12 a vacsina z nich tam bude aj buduci rok, to je uz ina zalezitost... poslem ostatnym clenom komisii na zvazenie ci neotvorit kategoriu chlapci do 10rokov. co sa tyka dievcat do 10 rokov tak nielen ze su len 3 ale buduci rok budu podla rocnikov len dve a dalsi rok len jedna takze ak sa ma otvarat zvlast kategoria aj pre nich je to vyza pre kluby aby posialali aj svoje najmladsie nadeje a pripadne spravili nabor... kym ich nebude na kategoriu aspon 5 tak nevidim moc sancu ze by sa kategoria otvorila...

Re: Re: 2.kolo SP mládeže

31.03.2008 13:50:36
Reakcia - radim

tomas nemas celkom pravdu. v bystrici chybali 2 baby z blavy - izabela karasova a zuzana grigelova, ktore chodia v tejto kategorii na preteky uz dobre 2 roky. zrejme kvoli jarnym prazdninam. takze to uz je 5 ks. dalej odo mna tam nebola takisto koli prazdninam nova baba z tejto kategorie, ktora uz v moravciach bude. rozbehol sa opat boulderoom, kde urcite budu tiez taketo male lezkyne. nemozes to posudzovat na zaklade ucasti v bystrici.

Re: Re: Re: 2.kolo SP mládeže

31.03.2008 14:27:25

Radim, to bohužial nie je len BB ale celý minulý rok teda 4 preteky kde na aspoň 3 kolách bola len tvoja Ninka a Izabel Karasová... Ako už hovoril veľakrát aj Jirko aj Igor, nie je problém mať veľa kategórií ale ich naplniť... Preto ešte raz vravím, ak bude tento rok dosť detí a hlavne ich bude dosť chodiť na preteky (prázdninové nevynímajúc) nevidím najmenší problém aby sa budúci rok otvorilo 6 oficiálnych kategórií (to isté platí aj pre juniorov)...

Re: Re: Re: Re: 2.kolo SP mládeže

31.03.2008 14:50:17
Reakcia - denia

ahojte, pomaly sa prebojujem aj k tym detom :o) Izka a Zuzka uz zial nie su v nasom teame :o( ale su tam ini spunti... tusim by fakt trebalo vymysliet poriadny nabor na jesen. Ak mi to vyjde pridem do Moraviec, ale asi hej.<br /> <br /> <br />

Re: Re: 2.kolo SP mládeže

01.04.2008 08:05:44
Reakcia - radim

Nerozumiem celkom tej logike. Ide nám o to, aby sme podporovali deti a pritiahli ich na súťaže a tým sa snažili posunúť latku výkonnosti hore od tých najmladších, ako je to VŠADE VO SVETE NORMÁLNE, alebo im budeme klásť v ich raste prekážky? Bude kategória &quot;chlapci do 10&quot; rokov, lebo ich je 5 a nebude &quot;dievčatá do 10&quot; rokov, lebo budú 3? Za prvé - kde je spravodlivosť a za druhé - to tie dievčatá, ktoré majú 6, 7 rokov si budú (ak pôjdu na preteky) cesty sami cvakať s 15 ročnými?? Veď to je choré. Alebo - nech radšej nechodia, veď sú malé, určite ich to prestane baviť, behom tých 6 rokov, kým dorastú. Veď my máme na výber z tých piatich starších. Alebo nech chodia na preteky do zahraničia. Tam otvárajú aj kategórie pre nich. Nemáme decká POPOROVAŤ?

Re: Re: Re: 2.kolo SP mládeže

01.04.2008 08:44:12

Radim, toto si už určite s Jirkom preberal 100x. Motiváciu zrejme berieme každý trošku inak, ja som si svoje odliezol na pretekoch v 6-7 rokoch takze vynimocne nehovorim o teorii... Chodit na preteky s tym ze vzdy vyhram lebo nie je konkurencia, to moze byt pre decka motivujuce, suhlasim ale urcite to nie je vychovne a decka to nikam neposunie. ked bude 6 rocna baba 4 roky vyhravat svoju kategoriu a potom sa stretne vo vyssej kategorii s rocnikmi ktore su lepsie, to je podla mna šok, ked zrazu z 1. miesta padne na 5. Nebola by prvá ktorá by práve preto s tym sekla. Alebo pojde za hranice a tam dostane sok este skor a odmietne tam chodit, lebo tam nie je furt 1. - 2. Ak sa na to mám pozrieť z pohľadu pretekárskej komisie, tak nám záleží na kvalitnej súťaži, ktorá decká motivuje z dlhodobého hladiska a pripravý na vrcholový šport. Navyše sa na každých pretekoch otváraju kategorie pre najmensich a jedine kde nie su vyhodnotene je celkove poradie SPM co je podla mna pre nich super motivacia makat a stat na stupni vitazov zo starsimi...

Re: Re: Re: Re: 2.kolo SP mládeže

01.04.2008 09:36:02
Reakcia - radim

prečo všetci &quot;odporcovia&quot; hovoríte o vyhrávaní? tu VOBEC nejde o vyhrávanie. ja mám ako otec tiež už nejaké tie skúsenosti a tiež nehovorím o teórií - leziem s dcérou od 2005. jej, mne a tu všeobecne vôbec (a to zdôrazňujem!) nejde o vyhrávanie. ver či never, ona si viac cení 4. miesto medzi 12 ročnými, ako víťazstvo medzi 10 ročnými. za najväčší úspech považujeme (okrem arca, kde bola 3.-tia) 6. miesto v čechách v pustiměři, kde mala možnosť porovnať svoje sily v konkurecii 24 báb z celej čr do 10 rokov. tu ide o porovnanie síl medzi rovnocennými. všetci, keď napíšem svoj názor, automaticky zovšeobecňujú, že tu hovorím o svojej dcére. to vôbec nie je pravda. veď si pozri(te) výsledky a uvidíš(te), že v pohode porazí aj 12 ročné. som si absolutne istý, že ona sa nestratí ani medzi staršími, dokonca si kľudne od budúceho roku môže cvakať cesty. a prečo hovoríš, že o 4 roky sa 6 ročné decko stretne &quot;zrazu&quot; v kategórii so staršími? veď práve tie staršie kategórie sú &quot;kúskované&quot; po 2 rokoch! takže 10 ročné decko sa max. môže stretnúť s 12 ročným a 13 ročné s 15 ročným. to je určite iný rozdiel ako 6,7 ročné s 12 ročným. tu ide o systémové riešenie, ako motivovať a pritiahnuť na preteky malé, úplne malé decká. podľa mňa rozhodne nie tak, že ich šupneme do kategórie 12 ročných. to je začarovaný kruh - neotvoríme &quot;malú&quot; kategóriu, lebo je ich málo = neprídu malé deti, lebo nepôjdu 150 km na preteky, kde nenastúpia do cesty pre svoju nížku a budú musieť pretekať s 12 ročnými. takže ich bude málo a cyklíme sa... takže nám stačí 5 12 ročných, z ktorých 4 sú priemerné? ostatné športy sa takisto stavajú k najmladším deťom takto?

Re: Re: Re: Re: Re: 2.kolo SP mládeže

01.04.2008 09:53:30
Reakcia - denia

tiez si myslim, ze radsej, ako rusit kategoriu, snazit sa ju skor naplnit... dat aspon oznam o pretekoch na lezca.cz, nech aj cesi vidia, ze su vitani... plus spravit ten nabor. jednoznacne vsak musia mat cestu primeranu svojmu veku a vyske, v opacnom pripade by nastala velka demotivacia, o tom snad ani netreba hovorit.<br /> sokov by som sa tiez nebala, deti zas nie su az tak utlocitne<br /> <br />

Re: Re: Re: Re: Re: 2.kolo SP mládeže

01.04.2008 09:58:50

radim, ked som ja pretekal ako decko bolo kategorii 5 (A-E!) preco myslis ze sa zrusili? pretoze proste zostali kategorie kde boli 2 ludia a to mi pride z haldiska sportu zbytocne! Suhlasim ze treba vytvorit systemove riesenie ale nepride mi systemove otvorit kategoriu pre 3 decka, 3 este stale nie je konkurencia, nie z deckeho pohladu, vacsine deti staci ze stoja na bedni. A vsetci &quot;odporcovia&quot; hovoria vyhravani lebo sport je z velkej casti o vyhravani;-) Ako jedine systemove riesenie ktore momentalne vidim je nastavit pevnu spodnu hranicu poctu deti na otvorenie kategorie a ako som uz hovoril, navrhujem aspon 5. Je teda na kluboch aby motivovali mladych chodit na preteky lebo pochybujem ze si niekto zoberie na triko to ze sa otvori kategoria a potom tam pridu 2 ludia, pre ktorych organizator bude musiet stavat samostatne cesty (pretoze to mi tu pride ako jediny padny argument - ze 6 rocne deti nedociahnu tolko co 12 rocne).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.kolo SP mládeže

01.04.2008 10:30:16
Reakcia - radim

určite s tebou súhlasím v tom, že otvoriť kategóriu pre 2 deti je nezmysel. ale my nemôžme uvažovať takto, my (ako komisia mládeže) musíme uvažovať tak, že chceme kategóriu pre malé deti, ale musíme dosiahnuť jej naplnenie, súhlasím aspoň 5 ks. osloviť kluby. aj nové. pozývať, motivovať. samostatné cesty byť nemusia, dobrý stavač dokáže urobiť cesty tak, že si zalezú naozaj všetci, o tom sme sa presvedčili mnohokrát, naposledy v bystrici. kľudne môžu byť cesty spoločné, pokiaľ budú brať do úvahy výšku postavy a ťažké miesto nebude o centimetroch... a jedna &quot;starosť&quot; odpadá. <br /> tu ide o súčasný stav. si s ním spokojný? o čom bola tvoja analýza? perspektíva? opakujem - nejde o mňa. my sa v pohode prispôsobíme. ale nemyslím, že takto urobíme dieru do sveta.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.kolo SP mládeže

01.04.2008 11:13:15

Pani, nebolo uz toho dost? Fakt budete riesit stale to iste na kazdych detskych pretekoch?

Re: Re: Re: 2.kolo SP mládeže

02.04.2008 23:45:20

Ale veď aj medzi desaťročnými a šesťročnými deťmi je veľký rozdiel (výškový a podobne)...Prečo sa potom nikto nebúri proti tomu, že nie je ešte nejaká zvlášť kategória pre deti povedzme do sedem rokov?

2.kolo SP mládeže

30.03.2008 17:32:25
- sumny

prihlasky posielajte aj na sumny@tekov.sk

2.kolo SP mládeže

30.03.2008 23:21:14
- simona

poprosim zaujemcov o predregistraciu, aby pisali iba na mail Sumneho. Aj tí, ktorí ste sa mozno uz predregistrovali na mail uvedený na pozvanke. Ten je z technickych pricin zablokovany. Dakujeme za pochopenie

2.kolo SP mládeže

28.03.2008 08:43:48
- Duro

Cawte organizatori zo ZM. Myslite na to ze sa nam na Slovensku celkom zdarne zacinaju v lezeni ukazovat drobci do 10r. Neberte im preto zazitok a chut a urobte cesty tak ze si aj oni zalezu. Hlavne ich vyhodnotte, to je pre tie decka to najvacsie zadostucinenie, to je pre nich ten najvacsi zazitok. Diki, Duro Hreus.

Re: 2.kolo SP mládeže

28.03.2008 12:24:19

Inak zrovna v Moravciach pred 2 rokmi dopĺňali chyty do ciest, aby tí najmenší vôbec nastúpili. Dúfam, že sa stavači poučili.

2.kolo SP mládeže

28.03.2008 08:57:21
- simona

Nemusite sa nikto obavat. Decka do 10rokov urcite vyhodnotíme a odmeníme zvlást, ved najma kvoli detom robime preteky.

2.kolo SP mládeže

28.03.2008 09:06:57
- radim

ahoj duro - dik, ze sa niekto prihovoril..:-) inak, bol som pred tyzdnom s dcerou na tendone v ceskej pustimeri, v najmladsej kategorii bab do 10 rokov tam startovalo 24!!!! dievcat - to su 2/3 celkoveho poctu vsetkych nasich deciek na pohari :-(<br /> ak sa chceme (a to chceme) kvantitativne a hlavne kvalitativne priblizit aspon z dialky k niecomu podobnemu, mali by sme male deti len a len podporovat.<br /> r

2.kolo SP mládeže

31.03.2008 13:55:17

tomas som ti pisal mail na tomaso(zavinac)euroweb.sk ... dostal si ho ?

Re: 2.kolo SP mládeže

31.03.2008 14:16:05

ano, prepac, som zabudol odpisat, samozrejme s tebou ratam;-)

2.kolo SP mládeže

02.04.2008 14:57:07

Nazdar pani. ja by som chcel tiez prist so svojou dcerou Vandou ktora ma 5 rokov. Nieco vylezie ale na pretekoch este nebola . Slubil som jej ze tam pojdeme tak to neurobte tak tazke ze ani nenastupi lebo uz mi nikdy nebude chciet pretekat. Napiste ci to ma zmysel alebo radsej nie.<br /> <br /> Juraj M

Re: 2.kolo SP mládeže

02.04.2008 21:43:38
Reakcia - radim

ak sa chcete tomu venovať, určite to zmysel má. (nielen) my sme tiež začínali 5 roční. skúsenosti sú na nezaplatenie.

2.kolo SP mládeže

08.04.2008 22:26:41
- Eva

My mame v teame 3 nove dievcata pod 10 rokov, sice na pretekoch este neboli, ale coskoro sa chystaju...<br /> <br /> tiez by som bola za to, aby bola kategoria do 10 rokov vyhlasovana a tym nemyslim len tieto preteky... Je to pre tie mlade nadeje velmi silna motivacia...<br /> <br /> E.

Túto položku môžu komentovať iba prihlásený používatelia. Prihlás sa alebo zaregistruj!