Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

  •  Žilina 6.6.2009 Zdravím všetkých bouldristov. Majstrovstvá SR sa nezadržateľne blížia, takže posielam pozvánku a informácie o pretekoch.

Northhland cup 2009

 6.6.2009 Mariánske námestie Žilina

 Program:

 8:30 - 10:00 Prezentácia a rozlezenie na stene K2-Žilina

10:45 Presun na Mariánske námestie (Ženy a Muži 1. skupina)

11:00 - 13:20 Predlezenie bouldrov a kvalifikácia Ženy a Muži 1. skupina (FLASH)

13:15 Presun na Mariánske námestie (Muži 2. skupina)

13:30 - 16:00 Predlezenie bouldrov a kvalifikácia Muži 2. skupina (FLASH)

19:00 - Štart finále Ženy (OS)

20:30 - Štart finále Muži (OS)

22:30 - Vyhlásenie výsledkov 

22:30 - Občerstvenie a Afterpárty v K2

  

 

NOVINKY A ZMENY

 

 

  • Tento rok sa pretekári môžu tešiť na úplne novú stenu. Nová stena už nebude mať tvar veže, ale bude to päť profilov v rade, plocha steny bude takmer 100m2.

  • Kompletne zmenený je aj systém kvalifikácie. Nebude sa liezť OS, ale FLASH. Pretekári budú liezť všetci naraz, na prelez bouldrov budú mať 2,5 hodiny.  

  • Po pretekoch budú opäť Švédske stoly pre pretekárov i organizačný tím pretekov.

CENY:

Ženy aj muži:

  1. miesto 300€ (9037,8Sk) + vecné ceny 

  2. miesto 160€ (4820,2Sk) + vecné ceny

  3. miesto 80€ (2410,1Sk) + vecné ceny

  4. miesto 40€ (1205Sk) + vecné ceny

  5. miesto 20€ (602,5Sk) + vecné ceny

  6. miesto vecné ceny

  7. miesto vecné ceny

  8. miesto vecné ceny 

Juniori: 

Ženy 1. miesto: Vecné ceny v hodnote 33,19€ (1 000Sk)

Muži 1. miesto: Vecné ceny v hodnote 33,19€ (1 000Sk)

Štartovné:

  • pre zaregistrovaných do 4.6.09.........7€

  • pre nezaregistrovaných................... 10€

  • riešenie neskorých príchodov, zmeny poradia štartu, prezentácia cez telefón (0903944279)......+10€

  • v cene štartovného je balíček a konzumné na večernej párty

Registrácia je možná na stranke www.anatomic.sk

Poďakovanie patrí samozrejme sponzorom podujatiia:

Generálny reklamný partner:

Caption of the figure above.

 

Hlavní reklamní partneri:

 

Caption of the figure above.
Caption of the figure above.
Caption of the figure above.
Caption of the figure above.
Caption of the figure above.
 

 

Reklamní partneri:

 

Musetti, TES-Slovakia, Martinus.sk, HUDY Sport, DACHSTEIN, MILO, Rajec Net

 

Mediálni partneri:

 

www.climb.sk   www.james.sk  www.lezec.cz  www.lezec.sk  www.zilina.sk   Žilinský VEČERNÍK, TV PATRIOT

 

A samozrejme organizátor:

 

SHS JAMES

 

 

Caption of the figure above.

Komentáre (63)

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 14:52:41
- cyril

wuuu takuto zmenu vitam!!!konecne si zalezieme do vycerpania...aj bude viac srandy..a na nove profily sa teiz tesim!

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 10:47:20

Kvalifikacia flash znie dobre. Celkom som na to zvedavý, dúfam, že to osloví patrične viac ľudí.

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 15:13:05
-

Aktuálne pravidlá pre preteky pre rok 2009 (až na neaktualizovný dátum v úvode), ktoré nájdete napr. na <a href="http://www.cccbbb.sk/soubory/pravidla2009.pdf">www.cccbbb.sk</a> tvrdia: &quot;Na pretekoch môţu štartovať, len členovia Jamesu a zahraničný účastníci.&quot;. Ustanovenie by malo platit pre preteky dotovane SHS James. Kto je zahranicny ucastnik?

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 15:25:28

zahranicnym ucastnikom sa zrejme mysli clen spriaznenej zahranicnej lezeckej asociacie (CHS,...)

Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 08:08:46

Je OEAV/DAV spriaznena zahranicna lezecka asociacia?

Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 08:19:43

pokial viem, tak OEAC/DAV vystupili z UIAA

Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 08:24:17

prave preto sa pytam. ci spriaznena = UIAA alebo nie ... lebo trebars na rakuske preteky ist mozes, len financne ceny od spolku nedostanes, ceny od sponzorov hej, tak ci je nejaka reciprocita alebo ako ...

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 20:53:17
Reakcia - Humpi

co je zle na tom datume ? opravil by som

Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 08:03:23

Nic vazne, len taka formalna blbost. 1.1.2003 TIETO pravidla rozhodne platne neboli. Dokument bol niekolkokrat memeny, cca. kazdy rok, len ten datum ostal. Znamena to, ze po kazdej zmene tohto papiera predchadzajuce preteky neprebiehali podla pravidiel (lebo tie nove zmenene platili aj spatne od 1.1.2003)? :) Samozrejme je to blbost a nikto to skumat nebude, ale byva zvykom uvadzat aspon datum poslednej zmeny. Trebars preto, ze ked si chces pozriet, ci sa nieco menilo alebo nie a zrovna nesedis v komisii, nemusis porovnavat cely dokument pismenko po pismenku.

Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

21.05.2009 10:49:06
Reakcia - Humpi

ten datum je pod nadpisom &quot;Pravidlá pre preteky v športovom lezení na obtiažnosť štýlom <br /> &#8222;ON SIGHT&#8220; a &#8222;FLASH&#8220;&quot; a tie su platne a nemenili sa od 1.1.2003. Kazdy rok sa menia len tie dodatky. tam by som mohol doplnit datum poslednej zmeny, to nie je zly napad.<br /> <br />

Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

21.05.2009 10:53:30

aha, tak pardon. ja som to bral ako celok. v tom pripade sa ospravedlnujem. datum poslednej zmeny urcite pomoze. dik za vysvetlenie.

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 15:32:08
-

Takze kto nie je clenom JAMESU nemoze pretekat?

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 15:57:13

podla mna pretekat moze ale nemal by mat narok na cenu v pripade ze sa umiestni, pretoze ceny su zrejme dotovane spolkom

Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 16:03:32

a este doplnim ze on, kedze neprispieva do spolku nemal byt od neho ani dostat cenu

Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 17:03:56

Takto nejako to kedysi riešili aj v Čechách. Zahraničný účastník síce vyhral, ale ceny nedostal. Potom to občas pre zmenu rozdelili - ceny od spolku naozaj len členom spolku, ceny od ostatných sponzorov (prachy aj vecné ceny) ako kedy. Ako je to teraz netuším.

Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 17:19:00
Reakcia - Bombaj

sorry ale takýto názor hranici z ...ani sa tu radšej vulgárne nevijadrim.........ceny sú za výkony na športovej akcii a nie za to čí si členom nejakého spolku čí klubu ...a mimochodom je tam štartovné ktoré síce sa nedáva na ceny ..ale aj tak účastník ho musí zaplatiť .James ak teda dáva nejaké financie( to ja netuším) len robí propagáciu športu verejnosti a nie súkromnú športovú udalosť.

Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 07:58:03

Vysku dotacia na preteky som videl v tom dokumente spominanom kdesi hore - pravidla pre preteky. Vyberam: &quot;Majstrovstvá Slovenska 400 EUR + finančné ceny + 165 EUR juniori&quot;, financne ceny pre Majstrovstva Slovenska: (muzi 165+100+65, zeny 100+65+35, juniori - spolu 165), teda ak dobre ratam, spolok prispieva dokopy asi 1100 EUR.

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 17:26:06

K cenám a možnosti štartu:<br /> Štart<br /> Na pretekoch SP by mali štartovať len členovia JAMESU a zahraniční pretekári. Organizátori zväčša nekontrolujú kto je a nie je v JAMESE. Ak je niekto čierny pasažiér a len využíva dotáciu SHS, robí chybu a raz to celkom isto doplatí.<br /> Ceny:<br /> Pokiaľ viem na slovenských pretekoch sa nikdy nerozlišovalo či ide o domáceho, alebo zahraničného pretekára a ceny dostali všetci podľa umiestnenia. Tak to bude samozrejme aj na MS2009.<br /> <br /> Ešte oprava: vecné ceny pre juniorov sú v cene 165&#8364; a nie 66&#8364; ako som napísal...<br /> <br />

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 07:57:52

Ďurko, a kto bude stavať?

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 08:06:07

Zahranicny pretekari - podla obcianstva alebo clenstva v zahranicnom spolu?

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 21:55:11
- miso

mf ci dostanem daku cenu alebo nie, ide o to ze si zaleziem, porovnam sa z ostatnymi... nik nepozera na to ci dostal ten take gate a ten take tricko ale ze ten prelizol toho roku toho a ten toho... ide o sport a nie o vecne ceny... veci si mozem kupit v obchode...

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 22:42:16
- killer

&quot;Na pretekoch SP by mali štartovať len členovia JAMESU a zahraniční pretekári.&quot; takze zahranicny dostane normalne cenu a nemusi byt v jamesaku nejakom, a ja slovak ktory zo svojich dani platim darmozracov v jamese nedostanem nic.Dufam ze to len zle chapem a prosim Vas opravte ma, lebo ma jebne.

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

19.05.2009 23:54:40

to bude akcia :)))

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 08:48:09
- cyril

s tym jamesom tomu vobec nechapem.....akoze ked my sme mali preteky a dotoval ich ClimBeer, tak neclimbeeri by vobec nemali dostat ceny, ktore platil climbeer alebo dostat pivo konzumné co platil climbeer???zda sa mi to smiesne...mne vôbec nejde o ceny)aj tak by som nič nevyhral) ale o tu moznost si zaliezt...je to tak aj so skalami, kde vynimku vybavil james ze tam mozu liezt len jamesaci??

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 10:39:57

Áno platí. Výnimku vybavuje spolok pre svojich členov a členov partnerských organizácií. Má to aj pomerne rozumný dôvod. Spolok totiž, sľubuje, že budeme dodržovať nejaké dohodnuté pravidlá a preberá za to zodpovednosť. Je samozrejmé, že nemôže sľubovať a preberať zodpovednosť niečo za celý svet (nečlenov). :) Ale to s pretekmi až tak nesúvisí.<br /> Je asi bežná prax, že keď ti niekto dá prachy na preteky, niečo za to chce. Sponzori chcú asi nejakú reklamu, vy keď ste sa skladali na organizáciu tak ste chceli dobrú zábavu alebo čo ja viem čo, no a james tiež niečo chce. Otázka len je, či to za to stojí. V prípade, že ti podmienky sponzora nevyhovujú, jednoducho ho odmietneš. A rovnako aj organizátori pretekov u nás majú slobodnú voľbu a môžu dotáciu od spolku a s ňou súvisiace podmienky odmietnuť. Okrem peňazí totiž spolok prepožičiava pretekom aj isté meno. Trebárs prísť za sponzorom s tým, že organizuješ MS alebo nejaké bezmenné preteky - by v trhovo fungujúcom systéme bol asi rozdiel.

Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 10:28:02

No, ak spolok fakt prebera zodpovednost za konanie svojich clenov, tak preco navrhuje zosobnovat pokuty za porusenie zakazu lezenia svojim clenom (vid zapisnica 5/2008)? Ak uz preberam za niekoho zodpovednost, tak v plnej miere a ak nie, tak potom je fakt zbytocne robit rozdiely clen-neclen. To je ako keby bol zakaz vstupu na dedinske ihrisko pokial nemam futbalovu registracku :-)

Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 11:06:56

to co pises nie je celkom pravda. pretoze spolok za svojich clenov zodpovednost prebera, ale pokial clen porusi spolkove pravidla alebo dokonca zakon (co je aj porusenie vynimky) musi si clen niest zodpovednost sam, to je myslim celkom logicke... pokial by bol poskodeny clen v prave (co porusitel vynimky nie je) je samozrejme, ze sa za neho spolok postavi... je ti snad jasne ze pokial si clenom aj povedzme megaspolku ako ja Futbalovy zvaz, tak ked supera dokopes na travniku tak nepojdu sediet funkcionari zvazu, alebo platit odskodne... treba rozlisovat individualnu a skupinovu zodpovednost... navyse si myslim ze ci pokutu za porusenie vynimky zaplatis spolku a on potom ochranarom (lebo ked ta nacapaju tak bohuzial pokutu zaplatit musis) alebo priamo ochranarom je jedno a ked to budes riesit individualne tak navyse neohrozis vynimku, za ktoru je naozaj zodpovedny JAMES... ak sa nemylim tak v novy zakon o ochrane prirody bol pripomienkovany JAMESom a bola tam spomenuta aj prave ona individualna zodpovednost clenov za svoje spravanie...

Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 11:22:04

tomas, no, ono to ani s tym futbalom nie je tak, ak si myslis..klub plati aj za nespratnych fanusikov, za zlte a cervene karty pre hracov a podobne..rovnako pokutu v tomto pripade platil spolok a podla zapisnice ju navrhli zosobnit, co je samozrejme logicke, ale to je jedno, ja som nikde nepovedal, ze spolok robi zlu robotu, iba to spolkovanie mi pride take prvoplanove..sak ak porusim zakon, tak je to len a len moja zodpovednost..je to tak vsade a nijake spajanie sa do spolkov to nemeni (mozno iba komplikuje). To ze james robi zasluznu pracu pre povolenie vynimiek, by ale nemalo byt (podla mojho nazoru) viazane iba na clensku prislusnost. Je to jednoducha matematika. Velky spolok = velke dotacie. Ale pokial v ramci popularizacie sportu (akehokolvek) dam podmienku, ze ak chces sport vykonavat, tak musis byt clenom spolku, tak jednoducho tazko dosiahnes dostatocnu popularitu na to, aby si dostal dotacie na urovni dotacii ovela vacsich organizacii. Ved aj v tom spominanom futbale sa nestavas clenom hned ked vstupis prvykrat na ihrisko, ale az ked dosiahnes istu vykonnostnu uroven, aby to vobec malo zmysel. Neviem, ci rozumies, kam tym smerujem. Jednoducho skupinova zodpovednost nie je argumentom preto, aby som sa stal clenom nejakeho zdruzenia, pretoze to mimovolne nabada k tomu, aby clovek nemusel dodrziavat vseobecne dohodnute pravidla, kedze clenstvom sa &quot;zbavuje&quot; zodpovednosti za to co robi. Ak chcem byt clenom spolku, tak nech to ma zmysel nie len pre mna,ale pre spolok. V opacnom pripade je to fakt len o clenskych poplatkoch. Nemyslis?

Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 12:56:02

co sa tyka futbalu tak nie som si uple isty ako to tam funguje, viem ze sa plati za veci ktore si napisal, ale plati sa komu? kluby platia zvazu nie statu, cize vo futbale je klub zodpovedny za svojich hracov a fanusikov... v pripade kolektivnej zodpovednosti v nasom spolku ide vacsinou o negativne veci, teda napriklad, ze ked jeden clen porusi vynimku, ochranari mozu zatrhnut oblast nam vsetym na stalo... na druhej strane, aj ked porusis vynimku ako neclen, aj tak oblast mozu zatrhnut vsetkym... cize vybavovat vobec vynimky? sak mozeme vsetci chodit liezt nacierno a koho chytia tak hold ma smolu, zaplati si pokutu... aj tvoja jednoducha matematika ma jeden hacik, na to, aby bol spolok velky musi mat vela clenov, preto je zoskupovanie dolezite, aby za argumentami spolku voci povedzme novemu zakonu o sporte alebo ochrane prirody stala patricne velka skupina ludi... s tvojimi poslednymi dvoma vetami absolutne suhlasim. problemom je, ze na Slovensku je pristup ludi k clenstvu jednostranny a teda, ze za maly prispevok vela osobnych benefitov. To ci bude spolok profitovat len z kumulativnej hodnoty prispevkou alebo aj tvojej aktivnej cinnosti je len na tebe. Ja osbne vnimam prispevok ako suhlas a stotoznenie sa s tym co spolok predstavuje a vykonava, teda ak sa mi pacia preteky ktore organizuje, ocenim ho ospon prispevkom ked uz nie prilozenim ruky k dielu...

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 13:23:18

no, moj prispevok bol trosku mimo oblasti prispievania na preteky a zrejme asi ani nepatril sem (mea culpa), len som chcel zareagovat na branove slova o zodpovednosti..spolok, ziaden spolok, nemoze niest zodpovednost za konanie svojich clenov pokial ti nekonaju v mene a s poverenim spolku (uz len z moralneho hladiska..a vlastne uz aj tebou spomenutym pripomienkovanim noveho zakona ohladom individualnej zodpovednosti to spolok vlastne nepriamo potvrdil a osobne sa s tym plne stotoznujem), spolok nesie bohuzial iba nasledky nezodpovedneho konania..ja nechcem dehonestovat pracu niekoho ineho, len ten argument mi prisiel trosku zavadzajuci.

Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 13:59:34
Reakcia - adi

ked uz si berete priklad z futbalu, tak je to takto:<br /> kazdy kto hra oficialny majstrovsky zapas(povedzem slovensky pohar), ktory je organizovany futbalovym zvazom mozu hrat len ty ktory su registrovany v prislusnom futbalovm zvaze. (toto plati uz vsetkych vekovych kategorii)<br /> u fanusikov, ktori vycinaju. klub nedostane pokuty miesto fanusikov(tych riesi policia) ale za nedostatocnu organizaciu podujatia. ak ide o hracov, ktory dostanu nejaky financny trest tak to neplati klub ale hrac. ak plati klub, tak tomu ver ze mu pekne odrataju z vyplaty alebo daju zaplatit.<br /> <br /> preto si myzlim,ze na argumentovanie si si zobral zly priklad. a ked to porovnas s futbalom tak mas ovela menej obmedzeni ako v inych sportoch ktore su popularne.<br /> <br /> davam za pravdu tomasovi...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 14:16:49

adi, neslo o porovnavanie &quot;kto vyssie docika&quot; :-D..futbal som spomenul schvalne kvoli porovnaniu velkosti spolkov (zvazov) a hlavne popularite (priestor v mediach, popularita v spolocnosti, podpora statu, reklama)..ale ked si uz spomenul tu vyplatu, tak ano mas pravdu..klub mu to zrata..aj tebe zamestnavatel zrata to, ked svojim konanim ohrozujes jeho snahy :-)..ale zamestnava ta niekto ako lezca? zrejme nie :-)..ale mas pravdu, asi to na porovnanie nebol prilis vhodny priklad, ale kedze nedavno vrcholila LM a aj nasa liga, tak mi to napadlo ako prve :-)..ale otazka bola ina a to preco by som si nemohol ist zahrat futbal na dedinske ihrisko, ked nie som registrovany hrac?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 14:56:06
Reakcia - adi

ani ja som to tak nemyslel, ze &quot;kto vyssie docika&quot; :-D len som tym chcel povedat, ze koniec koncov aj tak ten jednotlivec musi byt nejak sankciovany, ked porusi zakon alebo nejake spolkove pravidla. nemoze sa skryvat za james (spolok).<br /> spolok lezcov nezamestnava, ale kedze su clenmi nejakej skupiny ludi(spolku) tiez musia dodrziavat nejake pravidla...<br /> <br /> a k tej ucasti neclenov na pretokch mam taky nazor... mne sa to tiez velmi nepaci, to delenie clenov/neclenov, co sa tyka ucasti... (vysledky, body a ceny nech kludne) ale mozno takto vznikne dalsia vyhoda alebo dovod vstupu do spolku...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 15:59:17

konecne odpoved na tvoju poslednu otazku: dedinske ihrisko postavila dedina, ty ako obcan tej dediny a statu platis dane z ktorych to ihrisko koniec koncov bolo postavene (kto by chcel argumentovat ze z eurofondov tak aj tie musel dakto vybavit a bol plateny z tvojich dani...). pokial ide o skalne oblasti aka &quot;nase ihriska&quot; tak sa na to da pozerat dvoma popularnymi sposobmi: <br /> 1. platim dane, ministerstvo skolstva dotuje JAMES, mozem si liezt kde to JAMES vybavi...<br /> 2. platim dane, skaly su na uzemi statu, patrim do tohoto statu, mozem liezt kde chcem...<br /> <br /> alebo sa na to pozriem triezvo a teda ze, ministerska dotacia staci ledva na rozpocet komisie alpinizmu a trosku do pretekarskej a ostatne komisie, ktore sa venuju prave sirokej clenskej zakladni (metodicko-bezpecnostna, ochrana prirody, komisia mladeze) su financovane z vlstnych zdrojov spolku a teda z prispevkov a 2%dane...<br /> <br /> takze moja odpoved je, ze ano, musis byt vzdy &quot;registrovany hrac&quot;, ci uz ako platitel dani na dedinskom ihrisku alebo ako Jamesak na skalach a pretekoch;-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 16:18:12

no jasne, ked sa clovek pozera len cez optiku penazi, tak ani ina odpoved neprichadza do uvahy..akurat, ze nie je vsetko iba cierno-biele :-D..dobre, ale beriem tvoju odpoved a uz to tu branovi nebudem zasierat off topic-mi :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 21:11:38
Reakcia - climber

tomas, a ako je to s tym doplacanim clenskeho? brano pisal, ze je to blbost. ale on asi nema taku skusenost, ze bol ako ja par rokov neprihalseny a potom mal dopatit vsetko.. chcel som vediet, ako je to teraz? ide mi o princip, ci je to tak, ako to bolo, alebo je to uz volnejsie a rozumne :-)

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 12:21:14

kludne sa na to mozes pozerat ako nakladanie s verejnymi zdrojmi... dotacia na preteky ide zcasti aj z penazi vyzbieranych na clenskom, cize pretekat a nebyt nikde zdruzeny je tak trosku nefer. Je fajn ze sa tato tema otvorila, lebo by nebolo zle navrhnut priamo IFSC a UIAA nech sa zjednotia podmienky startovania a odmenovania na vsetkych sutaziach krajin zdruzenych v spominanych organizaciach. a teda napriklad jasne definovat pojmy ako &quot;open preteky&quot;, &quot;narodne majstrovstva&quot;... co sa tyka podielu SHS JAMES a hlavne jeho vykonneho organu, ktory je v tomto pripade komisia pretekarskeho lezenia, tak tu nejde ani o tie eura, skor mi to pride ako opovrhovanie pracou vsetkych, ktory sa staraju o to aby Slovensky pohar ako taky vobec bol... Ten sa totiz kazdorocne rodi dost tazko - presviedcanie organizatorov, tvorba kalendara aby sa nekryl s inymi akciami, uctovne a pravne ukony spojene s dotaciou, vybavovanie dotacie z ministerstva skolstva a kopec dalsich &quot;drobnych&quot; ukonov, ktore zaberu za rok stovky hodin prace, ktora je pravazne neplatena... clenske v spolku je relativne symbolicke a ked ma niekto osobny spor so spolkom, alebo si mysli ze je to zbytocna organizacia, tak nech proste nelezie na podujatia nim organizovane...

Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

25.05.2009 11:47:30
Reakcia - climber

a čo možnosť že pretekári, ktorí sú neni zaregistrovaní pod Jamesom, by platili na pretekoch vyššie štartovné? veď predsa prečo by na pretokoch mali byť iba tí, ktorí su pod jamesom? prečo tam nemôže byť aj iní lezci, hoci by podľa podmienok zaplatili možno viac na štartovnom. to je môj názor.

Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

25.05.2009 20:55:57

co je to viac? ked das na kazdom preteku o 3&#8364; viac (6 pretekov x 3&#8364; = 18&#8364;) tak to si radsej za 16&#8364; mozes zaplatit clenske a mas v tom aj poistenie, zlavy a ine vyhody...

Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

25.05.2009 22:12:09
Reakcia - climber

lenze pre takych, ako som ja, by sa to oplatilo :-) ist na preteky tak jeden krat rocne, ked chodim liezt tak mesiac pred pretekmi a nebyt v jamese, kedze vlastne na lezenie nie je cas po cely rok. takze tak

Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

26.05.2009 01:00:45

pre mna dost nepochopitelny pristup... preteky - organizovane JAMESom, skaly - povolenie vybavovane JAMESom, chaty v Tatrach - podporovane JAMESom, preistovanie ciest - preplacane JAMESom, vystavba stien - podporovane JAMESom... seriozne ludia, ste tak chudobni naozaj peniazmi alebo duchom? naozaj nemate na clensky prispevok (vyhovorte sa na krizu idealne) alebo naivne snivate o tom, ze bez zastresujucej organizacie by sa vam liezlo lahsie, lepsie a volnejsie? ze to nenapadlo vsetky tie ostatne staty, proste zrusit organizovany sport a liezt si len tak, hmmm fakt divne...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

29.05.2009 11:19:04
Reakcia - climber

tomas, preco by to bolo nepochopitelne? ked by si chodil liet par krat za rok kusok od domu na skalu, tak by si tiez asi rozmyslal, ci sa ti oplati dotovat james. iste, je tu mnoho vyhod, ktore si citoval, beriem to, ale ake mas vyhody, ked ti staci bouldermatka a ist niekde kusok popr. s lanom par krat, lezenie je konicek, ziadna registracia a pod. a podotazka: ako je to s clenskym, ked sa chces zaregistrovat ako staronovy clen? bolo to tak, ze si bolo treba doplatit roky, ktore neboli zaregistrovane. ked clovek nelezie par rokov a chce zacat liezt, akoze znovu by mal dopatit to vsetko? lebo takto to bolo. zaujima ma ako je to teraz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

29.05.2009 21:21:53

presne info ti iste radi poskytnu na info@james.sk, ale to s tym doplacanim sa mi zda byt riadna kravina. no tak sa zaregistruj ako novy clen a je, nemusis nic doplacat.<br /> ci vsak lezies len na miestnej skalke alebo nie, vynimku stale musi niekto vybavit a zastresit. :) takze keby tu trebars nejaka zastresujuca organizacia nebola, mohlo by sa stat, ze by sa prave na tej skalke, kde chces chodit liezt ty jednoducho nedalo, lebo vynimka by nebola a ani by ju nebolo komu udelit. takto je udelena vsetkym, ktory chcu, teda vsetkym clenom zdruzenym ako lezci v nejakej organizacii. a tych 300 korun, no tiez som kedysi studoval, ale ... kolko je to piv?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

03.06.2009 14:48:18
Reakcia - jozosklenar

OK, tak mi poradte! Nie som clenom JAMESU, ale zasutazit by som si isiel. No teraz mam dilemu... Mam ist a neriesit, alebo sa narychlo prihlasit (co aj tak uz asi nestihnem...)?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

03.06.2009 20:15:07

to je vecou pristupu... podla mna sa kludne zaregistruj v spolku aj mesiac po pretekoch, dolezite je ze svojou registraciou uznas pracu ludi, ktory sa na priprave SP a inych spolkovych akcii podialaju...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup

04.06.2009 08:40:54
Reakcia - jozosklenar

hm... to ma daco do seba, vdaka.

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 08:52:37
- dURO

....krista co tu riesiete, mate problem ze niekto zo zahranicia je lepsi? Nech pretekaju v ziline aj z Uruguaj ak na to maju. Treba hlavne potrenovat a nie riešit taketo p.......

nepi***** ale trenovat

20.05.2009 08:56:26
Reakcia - pedro

suhlas :)

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 09:08:22

tu nejde o to ze niekto zo zahranicia je lepsi, ale o to ze Slovak nejamesak na preteky nemoze a Cudzinec nejamesak moze... cista diskriminacia

Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 10:43:15

To zatiaľ nikto nepovedal. Zatiaľ to vyzerá len, že by si mal byť členom nejakej národnej horolezeckej organizácie, nech už bývaš kdekoľvek. K tomu, či daný spolok musí byť členom UIAA sa zatiaľ nikto nevyjadril. O bydlisku, štátnej príslušnosti a pod. zatiaľ nepadlo nič. Nevidím v tom diskrimináciu, ale regulárnu podmienku jedného zo sponzorov (teda vlastne &quot;hlavného organizátora&quot;).

Re: Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 10:59:47

S tým sa dá len súhlasiť , nevyhovujú Ti podmienky hlavného organizátora - na preteky nejdeš , vyhovujú Ti ideš . Veď je to také jednoduché - slobodné rozhodovanie , to je práve na lezení super !<br />

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 11:38:56

lolo co tu zasa riesite :D:D sak to je uplne jedno kto bude pretekat hlavne nech je cim viac ludi nech je sranda :) <br /> <br /> myslite ze za 2 tyzdne sa da nieco natrenovat ? :))

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 12:15:54

jasne ze nech je cim viac ludi, pre organizatora nie je nic lepsie, ale ked ti z 80tich pretekarov pride 50 nejamesakov a zakaze sa im pretekat tak bude velke halo

Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

20.05.2009 12:25:57

Neprehanaj a nepodliehaj panike .... Tieto pravidla platia uz davno a stalo sa nieco v minulosti na pretekoch , ze chytas hisak ?

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

21.05.2009 12:51:13
- lacika

naopak, som za udrzanie stavu trvalej paniky.

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

21.05.2009 22:19:14
-

a fiale sa uz bude liezt klasicky????trebars 5x5 ?

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

22.05.2009 08:44:03

vyzera ze hej.

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

28.05.2009 09:09:10
- Spito,Trencin

Ďurko, a kto bude stavať?

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

28.05.2009 11:40:31

Šebo, Marek, Bombay a ja, ale ešte stále lovíme... Chceli sme aj Slava Mitra, ale on je už odpísaný.

Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

29.05.2009 09:42:53

a ico s kmetom?

Re: Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

03.06.2009 20:20:03
Reakcia - lacika

naopak, mam za to, ze demitro je stale in.

Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

30.05.2009 14:56:18
-

a kolko bouldrov bude v kvalifikacke?<br />

Re: Majstrovstvá SR Bouldering-Northland cup 09

04.06.2009 21:09:06
Reakcia - climber

stopatdesiattri bouldrov :-)

Túto položku môžu komentovať iba prihlásený používatelia. Prihlás sa alebo zaregistruj!